aku yang suka masak dan makan

Thursday, January 09, 2014

LOBSTER or UDANG KARA....nk msk pe yek??


Assalammualaikum n smt sejahtera....




Rini en suami aku lik dari belayar...tgk2 dia bwk lik lobster....uuuuuuu srnknye!!!dia ni mg suka mancing!!elok lak le menatang ni sangkut kt pancing dia,,,alhamdulillah,rezeki allah taala g....





Ni la lobster 2!yey...yey...






Lobster ku.....


Mmmm da idea x nk msk pe?sb aku xpnh mkn menatang ni!ni kra 1st time la(huhuhu tangisan tharu!)pe2 pn tq en suami yg da bjaya mdptkn lobster ni....sok kt msk yek!!!


YEY!!!YEY!!!









9 comments:

Nur Shafiq said...

jangan lupa yea,esok kongsi resepi lobster dalam entri,shafiq pun teringin nak tahu :l

Khir Khalid said...

Klu spesis udang ni, masak apa pun sedap.. goreng pun sodap.. :D

Cik Puan said...

besar jugak lobster ne...

paridah said...

lobster yer nampak mcm udang kara...dulu2 udang ni org xmakan.

adrianna syaz said...

Dik..masak lobster telur masin dgn butter...nimak.. ^_^

HeNRieTTa JoSe said...

eeerrr tu ke lobster tu udang kara nama dia...adui la...sapa larr yang ajo rietta lobster tu udang galah...wahahaha....

Gee Lion said...

seramlah tengok udang nih.. saya terbayang benda lain. haha :p

Sobri Yaacob said...

ya allah bsarnya..
sedap..ni masak dgn mentega mesti sedap :)

Sukma Haron said...

dah lama tak makan lobster besau macam nie.....